Avdelningar
Ej korsordsrelaterat
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord
Skriv ett nytt inlägg
|
|
Djurkrysset
|
Namn: Ia
Datum: 2013-08-15 22:22:44
en Charlie, ?HEE?
den pryder Jenny Lind, ?E??IOKRO?ORSSE????
slita som öken, ?RA?A |
|
Namn: LivL
Datum: 2013-08-15 22:30:27
Hellooooo
SHEEN
FEMTIOKRONORSSEDELN
Hörs om en stund |
|
Namn: LivL
Datum: 2013-08-15 22:57:10
Helloooo igen..allt väl?
Här i Öret har vi förkänningar av höst..men idag riktigt skönt 23 grader. Har börjat med PW:s eller som jag kallar det en rask promenad..haha.
Stugan till helgen för kräftfrossa...guben ska hämta godsakerna i morgon bitti, ligger nog i grytan nu. Mmmmm vad sugen jag blev nu då.
Hoppas du inte blev för blöt häromdagen. Nähä dags för bingen nu så....
God Natt säger E |
|
Namn: Ia
Datum: 2013-08-15 23:03:55
Tjena LivL!
Tack för hjälpen. Jag hade tre långa ord som jag vägrade att kolla i korsordslösaren och när jag skrev ner inlägget kom jag "som vanligt" på dom.
Är inne i stan i dag då jag väntar syrran i morgonbitti. Har nött dammvippan så det ser något bättre ut.. konstigt att dammet kommer fastän man inte är hemma!
Vi åker ut till stugan då stockholmarna promt vill äta surströmming så jag får nöja mig med sill och paj osv.. Hoppas vädret håller i sig.
Höres! |
|
Namn: Birgitta 1
Datum: 2013-08-16 17:13:36
Hej tjejer!
Åååå Ia vad du gör mig sugen på surströmming, jag måste nog snart öppna burken jag har i kylen.
Den är ett år nu, så den har nog mognat till sig ,får se när det blir kalas här... Jag har varit och plockar lingon, de var väldigt sstora och fina, och som extra grädde på moset fick jag syn på jättestora kantareller, som jag nu förvällt och frusit in. Idag har det ju varit jättefint väder, så man har fått sola och må gott. Ni ska har en fin weekend!
Hälsn. Birgitta
|
Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd
|