Avdelningar
Ej korsordsrelaterat
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord
Skriv ett nytt inlägg
|
|
Ia
|
Namn: LivL
Datum: 2014-02-15 19:46:02
Hallå i OS yran Ia!
Räcker kulramen till tror du? Oj oj vilka rysare våra skidåkare ger oss, hade knappt hämtat mig från gårdagen, törs inte tänka på morgondagen.... haha.
Annars i Öret som vanligt, snö och regn om vartannat. Sportlovet börjar snöfritt här nere tyvärr. Nu blir det Mello, inte lika spännande.
Ha en skön helg/E |
|
Namn: Ia
Datum: 2014-02-15 22:45:14
Go'afton!
Sitter just nu i green-room och dricker "go'kaffe och är bäst i världen", Kalla & Co, Comments!
Har landat på andra raden kulramen, 8 medaljer.Var ska det här sluta. Jag är slut. En hel vecka kvar.
Tur man har kondis kvar, haha.
En härlig vecka är snart till ända. En kvar. Har varit på ambassadör-träff så har inte följt Mello.
Här är det gråmulet, nån + grad, ska bli snöblask i morgon, gäller att "valla rätt" inför herrarnas!
Sportlov vecka 10 med hopp om snö.
Njuter av aftersnack på OS.
Go´kväll/Ia |
|
Namn: Ia
Datum: 2014-02-16 14:44:35
Hallå där!
Börjar bli orolig att kulramen inte räcker till för alla skördade medaljer. Men spännande var det och vilket väder där uppe, läge för fräknar, haha.
Ingen risk här, snöblandat regn och blåst, någon +grad.
Men bra TV-väder, inget dåligt samvete här inte.
Får ta en kvällspromenad så man slipper styra paraplyet för vinden då regnet lär ska upphöra.
Har överlåtit ishockeyn åt guben så jag kan kryssa vidare.
Ha det gott! |
|
Namn: LivL
Datum: 2014-02-16 15:46:32
Finns bara en sak att göra, du får bege dig ut imorgon och skaffa en till..haha. Nytvättad bil, lampa bytt men den indikerar på ett fel så bildoktorn är bokad.....utgift igen, har aldrig varit så mycket på verkstan med samtliga bilar som jag bara varit med denna, nu blir det byte, måste bara löna sig.
Nu kommer guben med Go - fika. Muuuums.
Ha dä/E |
Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd
|