Avdelningar
Ej korsordsrelaterat
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord
Skriv ett nytt inlägg
|
|
Välkommen !
|
Namn: Yvonne .....till Yvonne
Datum: 2013-10-14 23:39:05
Hej, och Välkommen till Forumet, hoppas Du får
mycket nöje, roligare ju fler vi blir.
Undrar om Du kanske kunde skriva t.e.x. första
bokstaven på ditt efternamn också så är det lättare
att skilja oss åt.
Mvh från den gamla Yvonne... till den nya Yvonne |
|
Namn: LivL
Datum: 2013-10-15 13:15:45
Hej (gamla) Yvonne......inget illa menat...haha. Kände på mig att det inte var dig jag svarade. Jättebra om man kan skilja sig åt så man vet vem man tjoar med.
Ha en skön höstvecka, vi hörs./E |
|
Namn: Yvonne
Datum: 2013-10-15 23:29:47
Ja, det är inget illa ment, bara roligt att lära känna
nya Vänner, som man blir och känner sig efter ett
tag.
Hoppas allt är väl, här har det varit mycket höst-
jobb i Trädgården, trodde vi var klara, men nu idag yr det så vackert med löv runt här.
Måste försöka starta datorn tidigare, så jag hinner vara med er lite, blir att jag sätter mig en stund innan det är dags att krama kudden.zzzzzzz......
Ha det....
|
|
Datum: 2013-10-16 10:37:50
God förmiddag Yvonne.
Javisst är det kul att vi är några som funnit varandra här, får gärna bli fler. Jag menade att det inte var illa menat att jag skrev "gamla" Yvonne.
Själv skaffade jag en surfplatta eftersom jag är ute mycket på nätet så då blir det att man kollar oftare på krysset.
Idag känns det som vintern förvarnar....dags för tjocka jackan tror jag. Nu är det dags att göra lite nytta.
Vi kanske hörs ikväll och klurar/E
|
|
Namn: Yvonne
Datum: 2013-10-16 23:20:56
Jo, jag förstog att du skulle busa med mig lite !
Men tänkte att om det Nu var En Ny Yvonne så
ville jag att hon skulle känna sig Välkommen.
Är Du nöjd med surfplattan, tror du jag klarar att lära mig den, o så bor jag på landet har 4G nu som funkar jätte bra, är det bra täckning vid din
stuga? Mågen köpte ny Mobil nu,vart lite intresserad, men surfplattan kanske är bättre för Oss Gamlingar....Vad tror Du....! ... :-) .... |
|
Datum: 2013-10-17 19:32:23
Hej
Jag är helnöjd med plattan, impulsköp men ångrar mig inte. Köpte en 7 tum. Smidigt att ta med på resan och kunna ha i väskan. Sommarstugan är datafri så jag kör plattan på Wifi här hemma, kan springa runt med den både här och där. Köpte även ett fodral så att man kan ha den stående. Ska jag sitta längre perioder så blir det datorn skönare för nacken. Kan surfa med telefonen men det är så segt och pillrigt. Klarar du datorn så klarar du garanterat plattan. Det bästa av allt...den hänger sig aldrig...peppar peppar. Ett tips är att prova i en butik och kolla lite på nätet innan.
Ha en skön helg, hoppas vi slipper snön./E |
|
Namn: Ia
Datum: 2013-10-17 23:00:51
God afton "gamla vänner"!
Roligt att nya kommer med i Forum.
Allt väl i höstmörkret.
I dag kom första blöta flingan men solen tog snabbt hand om den...men minusgrader under natten vilket kan ställa till det i trafiken under morgontimmarna, hualigen. Överväger att åka till stugan i helgen för att byta till vinterdäck.
Min "doktor" har gjort genomgång av min dator så nu hoppas jag få kontakt med yttervärlden och kryssandet så inte hjärnkontoret stannar av totalt.
Gjorde en shoppingrunda idag men ,ingenting till mig, bara till guben och några födelsedagspresenter till andra. Det får bli en annan dag.
Har vinterjackorna på vädring, får duga en säsong till.
Vi hörs.
Få en God Natt! |
|
Datum: 2013-10-17 23:27:19
Go afton!
Skulle precis stänga ner känner att ögonlocken blev tunga. Usch halkigt imorgon, snöar i Västerås hörde jag, inte långt bort.
Annars rullar det på, tandläkarbesök, städning, tvättning en sån där ledig dag...haha. Nu sängen.
Gonatt/E
|
Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd
|