Måndag 2024-11-25
Grattis Asta och Astrid som har namnsdag idag!

Avdelningar
Ej korsordsrelaterat
söndagschansen 8& #47;5
GP Söndags-Chansen
Söndagschansen
Hjälp
söndagschansen
Söndags-Chansen5& #47;6
bo
webbkryss
två ord
webbkryss forum

Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord

Skriv ett nytt inlägg

Ia och Birgitta1
Namn: LivL
Datum: 2013-05-08 15:54:28

Ser att ni är på hugget. Ville bara önska en trevlig Hockeykväll..eller hur Birgitta..hihi.
Nu ska jag dra med guben till IKEA.....så går det när man jobbar halvdag, här hänger regnet i luften.... 22 grader.

Hej hej/E

Namn: Birgitta 1
Datum: 2013-05-08 16:52:38

Hej LivL

Tack för din "välvilja", men kan tala om att jag lämnar min gube i sticket med TV:n för sig själv, och går till kyrkan på gospelkonsert, vilket i mitt tycke är mycket trevligare.
Här har solen lyst hela dagen, men det är bara 8-10grader och blåser, så inte har vi nån sommar än.
I dag har jag räfsat delar av gräsmattan och skurat altanen så vi kan flytta ut snart. Önskar dig en trevlig kväll med alla killarna i rutan. /Birgitta.

Namn: Ia
Datum: 2013-05-08 17:37:44

Tjena Tjejer!
Har gjort en snabb middag då Guben har jour i kväll och fick åka iväg till "sjukan", tydligen inget allvarligt så det blir hockeykväll mot "oljelandet". Måste bättra på målstatistiken, Jepp!
Härligt med gospel Birgitta.Du lär nog ryckas med mer än hockeyfansen.
Och LivlL förköp" dig inte nu inför uppladdningen. IKEA står stadigt kvar.
Sol, 11 grader just nu men blåsigt. LivL:s regn får vi nog om nåt dygn men lämna åskan kvar om du har nån'.
Nu laddar vi för "himmelfärdskvällen".

Ha såå trevligt
/Ia

Namn: Birgitta 1
Datum: 2013-05-08 18:38:24

Tack detsamma Ia!

Namn: LivL
Datum: 2013-05-08 19:27:41

Tjosan!!

Nu räknar vi ner...mätta och belåtna. Givande IKEA besök..folktomt så Guben var också nöjd. Nu faller regnet och vips 13 grader bara. Stugan imorgon och montera klädskåp det blir en annan historia....skilsmässovarning (skojar).

Håll nu alla tummar och tår så hör´s vi!/E

Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd